Wist u dat.... - Reisverslag uit Renswoude, Nederland van Joost van de Pol Remco Leppers - WaarBenJij.nu Wist u dat.... - Reisverslag uit Renswoude, Nederland van Joost van de Pol Remco Leppers - WaarBenJij.nu

Wist u dat....

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Joost van de Pol

18 April 2013 | Nederland, Renswoude

Wist u dat..........

Dit ons laatste reisverslag is...

We na twee dagen al onze bus naar de klote hadden... Er een nieuwe motor in gezet moest worden..We hier alleen maar om hebben gelachen....Het toch wel een dure grap was...

We 13.500 kilometer hebben gereden in Australie en Nieuw Zeeland...Dit niet alleen maar rechte wegen waren, maar het merendeel door de bergen was...

We in Australie en Nieuw Zeeland 780 dollar aan boetes hebben..Dit de boetes zijn waar we vanaf weten..

We in Bali honderden kilometers op onze scooters hebben rondgescheurd....

We heel veel gezellig avonden hebben gehad...
We de tel kwijt zijn hoeveel corona we hebben gedronken...We hiermee dozen bedoelen..

We met 24 verschillende nationaliteiten hebben gesproken....

We veelal op pastas en noodles hebben geleefd....

We grote steden kut vinden.....We deze dus meestal zijn gepasseerd.....

We in Perth geen werk konden vinden en uiteidenlijk een maand in Bali zijn geweest....

We helemaal stoked zijn van het surfen....

We onze boards uit Australie hebben meegenomen naar Nieuw Zeeland en met cargo naar huis gestuurd....

We heerlijk hebben geSUPt..

We geweldige kerstdagen en NYE hebben gehad in Byron Bay..

We de Great Ocean Road uiteindelijk met een huurauto hebben gereden..

We al bijna een halfjaar koud douchen..

We in Australie en Nieuw Zeeland met dolfijnen en haaien hebben gesurft en in Bali met een Ladyboy....

We echt heel veel toffe dingen hebben gedaan en gezien...

We in Australie, Nieuw Zeeland en Bali op meer dan 25 spots hebben gesurft..

We in een helikopter en watervliegtuig hebben gezeten..

We zijn wezen paragliden....

We een olifanttocht hebben gemaakt..

We over de bodem van de zee hebben gelopen in een seawalker..

We in het Great Barrier Reef hebben gesnorkeld met schildpadden, anemoonvissen, haaien en vele andere bijzondere zeedieren....

We in Australie de Loggerhead schildpad hebben geholpen met eieren leggen...

We in Australie met zeehonden hebben gezwommen...

We in Nieuw Zeeland en Bali met dolfijnen hebben gezwommen...

We een dag boer zijn geweest in Bali..

We ook zijn wezen kayakken en oceanraften...

We al zo ontzettend veel van de natuur hebben mogen zien..
We hier meren, stranden, watervallen, bergen, de zon, gletstjers, vulkanen, geisers, grotten, koraal, spiegelmeren, bomen, rijstvelden en andere natuurverschijnselen mee bedoelen...

We op de foto staan me pinguins, slangen, krokodillen, apen, koalas, kangaroos, dolfijnen, schildpadden gekkos en vele andere dieren..

We 3998 fotos hebben..Dit de uitgezochte fotos zijn...

We op 22-02-13 als enige op het strand zaten waar de zon als eerste ter wereld opkomt....

We een aantal dagen op de Gilli eilanden zijn geweest.. We dat super vonden...

We ook culturele dingen hebben gedaan... We hiermee bedoelen dat we surfmuseums hebben bezocht..

We het regelmatig over Zeeland, Domburg en Oostkapelle hadden...

We in Oktober 2013 een surftrip op de planning hebben staan..

We een onvergetelijke tijd hebben gehad...

We nog steeds vrienden zijn...

We dankbaar zijn dat we dit allemaal mochten en konden doen.....

We iedereen bedanken voor hun interesse en het lezen van onze verslagen...

• 18 April 2013 - 12:40

Groeten, Gerard en Marianne

• 19 April 2013 - 17:13

Ringo En Helma:

welkom thuis. We hebben met veel plezier jullie verslagen gelezen. Gefeliciteerd!